З метою забезпечення сприятливих умов для вивчення навчальних досягнень здобувачів освіти, пошуку та виявлення обдарованих учнів; поглиблення знань учасників освітнього процесу, стимулювання їхньої активної інтелектуальної та творчої діяльності; підвищення інтересу до вивчення навчальних предметів; усвідомлення учнями інтегративних зв’язків між навчальними предметами; розвитку у дітей комунікативних навичок, ініціативності, вміння працювати у команді; забезпечення комфортної атмосфери для виховування у здобувачів освіти взаємоповаги, толерантності та відповідальності, піднесення статусу обдарованих дітей та їх наставників із 27 вересня по 08 жовтня 2021 року у закладі проходила декада предметів художньо - естетичного циклу.
В рамках декади
вчителями Кузиком О.В., Селезень Г.А. були проведені розважальні заходи,
мистецькі вікторини, віртуальні екскурсії, виставки, квести.
Здобувачі
освіти 1,2 та 3,4 класів закладу на розважальному заході «Грають троїсті музики»
та «Музика-чародійка запрошує на гостини» (вчитель Кузик О.В.) співали та
відгадували улюблені пісні.
На уроках
образотворчого мистецтва здобувачі
освіти 5-7 класів (вчитель Селезень Г.А.) готували малюнки для виставки «Барви осені».
Відеолекторій «Сім
чудес світу» (9 клас) та урок-подорож «Віртуальна мандрівка найбільшими музеями
світу» (8 клас) (вчитель Кузик О.В.) дали змогу ознайомитися із провідними
музеями світу та унікальними творами мистецтва, що в них зберігаються.
На музичній
вікторині «Українська пісня – пісня соловїна» здобувачі освіти 5-7 класів під керівництвом Кузика О.В. розгадували
ребуси, співали українські народні пісні, складали «загублені» прислів’я та
пазли, розвивали музичну пам'ять і кмітливість.
До Міжнародного дня музики
класний керівник 6 класу Селезень Г.А. провела онлайн інформаційну хвилинку, на
якій здобувачі освіти ознайомилися з історією цього свята, походженням слова
«музика», хто створив музику.
Під час занять
гуртка «Сувенір» здобувачі освіти 5 - 8 класів створювали осінні букети та
композиції із природного матеріалу (вчитель Селезень Г.А.).
Формувати компетенцію стосовно основ
кольорознавства, груп кольорів,
історії виникнення фарб, розвивати асоціативно – образне мислення, творчу
уяву, почуття кольору, розширювати кругозір щодо творів
декоративно-ужиткового мистецтва здобувачі освіти 5-7 класів мали змогу на
годині мистецтва «Звідки беруться фарби», мистецькій вікторині «Весела
палітра», «Кольоровий калейдоскоп», квесті «Майстерня Мистецтв».
Немає коментарів:
Дописати коментар