ЗВІТ УЧИТЕЛЯ-НАСТАВНИКА
СЕЛЕЗЕНЬ Г.А. ПРО РОБОТУ ІЗ МОЛОДИМ СПЕЦІАЛІСТОМ КРЮЧЕНКО В.О.
Згідно з річним планом
роботи навчального закладу працює «Школа
молодого вчителя», мета якої - надання
педагогам-початківцям методичної допомоги у розв’язанні першочергових проблем,
подоланні труднощів, з якими зустрічаються молоді учителі. Наставником молодого вчителя трудового
навчання Крюченка В.О. була призначена Селезень Г.А., учитель хімії та
трудового навчання.
Проблема, над якою
працював Вячеслав Олександрович – «Формування технологічної компетентності для
реалізації творчого потенціалу учнів засобами ІКТ на уроках трудового навчання».
Мета:
-
мотивація самоосвітньої діяльності молодого педагога;
-
озброєння молодого учителя знаннями психолого-педагогічної
теорії, корекційної педагогіки;
-
формування й розвиток особистісних якостей вчителя;
-
стимулювання і організація педагогічної творчості.
Складений план
індивідуальної роботи, згідно якого молодий спеціаліст отримував методичні
консультації щодо організації навчально-виховного процесу:
-
правила та основні вимоги щодо складання календарного планування та заповнення
класного журналу;
-
вивчення
документів Міністерства освіти і науки України;
-
формування самоосвітньої компетенції учнів;
-
врахування принципів диференціації та індивідуалізації
навчання;
-
використання інноваційних технологій;
-
формування
життєвих компетентностей;
-
результативність уроку (ступінь досягнення мети, якості
знань, рівень оволодіння вміннями та навичками).
Молодий спеціаліст Крюченко
В.О. відвідував уроки у свого наставника. Під час відвідування особлива увага
приділялась вирішенню таких питань:
-
здійснення міжпредметних зв’язків;
-
нестандартні форми проведення уроку;
-
принципи
диференціації та індивідуалізації навчання;
-
зв’язок між учителем та учнем.
Відвідування
уроків молодого спеціаліста здійснювались з метою систематичного вивчення і
надання методичної допомоги у розв’язанні першочергових проблем, подоланні
труднощів, з якими зустрічаються молоді учителі. Також В'ячеслав Олександрович
провів відкритий урок в 11 класі «Розробка ескізного малюнку
виробу».
Урок
визначався логічним взаємозв’язком окремих структурних частин, які оптимально
витримані часом, мають свою мету та зміст і відзначаються логічною
завершеністю. Раціонально, вдумливо й дидактично грамотно визначена основна
мета уроку, яка чітко випливає зі змісту навчального матеріалу.
Уміло
проводилась мотивація навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що
сприяло збудженню їхнього інтересу до вивченої теми, творчої діяльності.
На уроці
створювалися належні матеріальні,
морально-психологічні, гігієнічні, естетичні умови.
Аналіз роботи
молодого вчителя показав, що він вдало проводить, планує і передбачає
результати своєї педагогічної праці; встановлює місце і мету уроку в темі
розділу чи програми. Кожен із напрямів методичної допомоги «Школи молодого
вчителя» забезпечував спрямованість роботи з молодим спеціалістом на кінцевий
результат.
Немає коментарів:
Дописати коментар